❞ رواية الانس والجبس ❝

❞ رواية الانس والجبس ❝

نبذة من القصة :


في مثل بيقول اللي يعيش ياما يشوف ... أنا بأكدلكم ان اللي قال المثل ده كان دكتور عظام قاعد في نبطشية الطوارئ بتاعته في المستشفى... يعني مثلا حصل حاجه كدا وأنا قاعد في إحدى النبطشيات عجيبة جدا، متخيلتش في يوم اني هشوفها أو هسمع عنها ولو كنت سمعت عنها كنت هفتكرها نكتة وعمري ما هصدقها .. أنا وبدون جرام أفورة واحد مني لقيت ممرضة نزلتلي فجأة من الدور الرابع فوق بتقولي: تعالى شوفلنا حل فيه خناقة جامدة فوق في أوضة 12 عظام قولتلها: حصل ايه ؟ قالتلي: سليمان 35 سنة بيتخانق مع رضا 42 سنة عشان عايز ي.....

أقرأوا الكتاب وانتم تعرفوا كانوا بيتخانقوا ليه .
-
من روايات وقصص ساخرة - مكتبة القصص و الروايات و المجلات.

نُبذة عن الكتاب:
الانس والجبس

2018م - 1442هـ
نبذة من القصة :


في مثل بيقول اللي يعيش ياما يشوف ... أنا بأكدلكم ان اللي قال المثل ده كان دكتور عظام قاعد في نبطشية الطوارئ بتاعته في المستشفى... يعني مثلا حصل حاجه كدا وأنا قاعد في إحدى النبطشيات عجيبة جدا، متخيلتش في يوم اني هشوفها أو هسمع عنها ولو كنت سمعت عنها كنت هفتكرها نكتة وعمري ما هصدقها .. أنا وبدون جرام أفورة واحد مني لقيت ممرضة نزلتلي فجأة من الدور الرابع فوق بتقولي: تعالى شوفلنا حل فيه خناقة جامدة فوق في أوضة 12 عظام قولتلها: حصل ايه ؟ قالتلي: سليمان 35 سنة بيتخانق مع رضا 42 سنة عشان عايز ي.....

أقرأوا الكتاب وانتم تعرفوا كانوا بيتخانقوا ليه . .
المزيد..

تعليقات القرّاء:

نبذة من القصة : 


في مثل بيقول اللي يعيش ياما يشوف ... أنا بأكدلكم ان اللي قال المثل ده كان دكتور عظام قاعد في نبطشية الطوارئ بتاعته في المستشفى... يعني مثلا حصل حاجه كدا وأنا قاعد في إحدى النبطشيات عجيبة جدا، متخيلتش في يوم اني هشوفها أو هسمع عنها ولو كنت سمعت عنها كنت هفتكرها نكتة وعمري ما هصدقها .. أنا وبدون جرام أفورة واحد مني لقيت ممرضة نزلتلي فجأة من الدور الرابع فوق بتقولي: تعالى شوفلنا حل فيه خناقة جامدة فوق في أوضة 12 عظام قولتلها: حصل ايه ؟ قالتلي: سليمان 35 سنة بيتخانق مع رضا 42 سنة عشان عايز ي.....

أقرأوا الكتاب وانتم تعرفوا كانوا بيتخانقوا ليه .



سنة النشر : 2018م / 1439هـ .
عداد القراءة: عدد قراءة الانس والجبس

اذا اعجبك الكتاب فضلاً اضغط على أعجبني
و يمكنك تحميله من هنا:


شكرًا لمساهمتكم

شكراً لمساهمتكم معنا في الإرتقاء بمستوى المكتبة ، يمكنكم االتبليغ عن اخطاء او سوء اختيار للكتب وتصنيفها ومحتواها ، أو كتاب يُمنع نشره ، او محمي بحقوق طبع ونشر ، فضلاً قم بالتبليغ عن الكتاب المُخالف:

الناشر:
دار تويا للنشر والتوزيع
كتب دار تويا للنشر والتوزيع ❰ ناشرين لمجموعة من المؤلفات أبرزها ❞ الخروج عن النص ❝ ❞ ابق حيا ❝ ومن أبرز المؤلفين : ❞ الدكتور محمد طه ❝ ❞ إبراهيم أحمد عيسى ❝ ❱.المزيد.. كتب دار تويا للنشر والتوزيع

كتب شبيهة بـ الانس والجبس:

قراءة و تحميل كتاب الآنسة القلوب الوحيدة PDF

الآنسة القلوب الوحيدة PDF

قراءة و تحميل كتاب الآنسة القلوب الوحيدة PDF مجانا

قراءة و تحميل كتاب انستا حياه PDF

انستا حياه PDF

قراءة و تحميل كتاب انستا حياه PDF مجانا

قراءة و تحميل كتاب أنس الحبايب PDF

أنس الحبايب PDF

قراءة و تحميل كتاب أنس الحبايب PDF مجانا

قراءة و تحميل كتاب سأنساك PDF

سأنساك PDF

قراءة و تحميل كتاب سأنساك PDF مجانا

قراءة و تحميل كتاب الإنسان الجديد PDF

الإنسان الجديد PDF

قراءة و تحميل كتاب الإنسان الجديد PDF مجانا

قراءة و تحميل كتاب الإنسان الأول PDF

الإنسان الأول PDF

قراءة و تحميل كتاب الإنسان الأول PDF مجانا

قراءة و تحميل كتاب أنسه فيونكه PDF

أنسه فيونكه PDF

قراءة و تحميل كتاب أنسه فيونكه PDF مجانا

قراءة و تحميل كتاب المعلمة جين لانسون the teacher jane Lawson short PDF

المعلمة جين لانسون the teacher jane Lawson short PDF

قراءة و تحميل كتاب المعلمة جين لانسون the teacher jane Lawson short PDF مجانا

قراءة و تحميل الكتبشخصيات هامة مشهورةحروف توبيكات مزخرفة بالعربيزخرفة توبيكاتكتب الطبخ و المطبخ و الديكورالكتب العامةكتب الروايات والقصصمعاني الأسماءالكتابة عالصوركتب تعلم اللغاتكتابة أسماء عالصورSwitzerland United Kingdom United States of Americaكتب للأطفال مكتبة الطفلالقرآن الكريمكتب قصص و رواياتحكم قصيرةاصنع بنفسكالمساعدة بالعربيتورتة عيد ميلاداقتباسات ملخصات كتبكتب الأدبOnline يوتيوبتورتة عيد الميلادالتنمية البشريةخدماتالطب النبويكتابة على تورتة الخطوبةمعنى اسم زخرفة أسامي و أسماء و حروف..كتابة على تورتة الزفافكتب القانون والعلوم السياسيةكتب التاريخحكمةمعاني الأسماءكتب السياسة والقانونكتب اسلاميةزخرفة الأسماءFacebook Text Artكورسات اونلاينكتابة على تورتة مناسبات وأعيادكورسات مجانيةبرمجة المواقعأسمك عالتورته